Fantastiskt höstväder

Sikket kalasväder det har varit idag. Vi passade på att ta en utedag med fina vännerna i en av favoritparkerna. Barnen roade sig, vi grillade korv. De stora barnen fick en egen stund med oss mammor då vi matade änderna med korvbröd och lekte på en närliggande lekplats en sväng. Kastanjer plockades också i mängder.

Som avslut på en härlig dag tillsammans fixade vi middag ihop (smördegs inbakad fläskfilé med mumsig sallad till) medan barnen lekte ute en bra stund till. Inte konstigt att de var trötta alla fyra efter ca 8h utelek. Jag är rätt trött jag med. Ändå sitter jag här. Som vanligt när klockan börjar bli på tok för mycket. Så nu är det helt klart dags att säga godnatt. Tyvärr blir det bildlöst eftersom jag glömde sätta minneskortet kameran innan jag packade ner den. Typiskt. Man ser alltid mängder av fototillfällen när man inte har kameran med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0