Kanske inte nej

Ja alltså jag har på något vänster lyckats missa hela den här washi tape hysterin. Kan bero på att jag inte läser några inredningsbloggar, inte läser några inredningstidningar osv. Men i alla fall, halkade in på en blogg som lagt upp några exempel och ja, det såg ju lite häftigt ut. Eller? Ja jag kunde inte riktigt bestämma mig. Så jag köpte en rulle, måste testa såklart. Så det gjorde jag idag, bara lite snabbt för att se vad jag gillade idén med "foto uppklistrade med tejp på väggen". Njaä. Kanske påminner det för mycket om fotoväggen jag hade när jag bodde hemma. Eller så handlar det om att det inte passar in här hemma. Så är det nog. Tror att det kan vara skitsnyggt rent ut sagt hemma hos någon som har lite mer...hmm...stil. Här hemma är allt rörigt, ihoppsatt utan tanke och blä rent ut sagt. Men så är det i dagsläget. Så fotografierna uppsatta med tejpbitar på väggen bidrog än mer till det röriga intrycket. Ingen hitt här hemma men kanske kan användas till teckningar och sånt inne hos busungarna.

Hittar många fina bilder där man använt tejpen till väggmotiv, jättefint! Men då ska man kunna sånt med ;). Lite sugen är jag trots allt på att göra om här hemma. Måla vitt. Sätta upp saker på väggarna o lite så. Nu är här bara tråk. Vi får väl se vad det blir av det hela.

Kommentarer
Postat av: Lottiz - Fotograferande fyrabarnsmamma

Här har du en till som missat ;)

2012-10-10 @ 17:51:16
URL: http://lottizdays.blogg.se
Postat av: Elin

sv: Ja jag håller med att de inte sitter så där superbra, jag hade små tejpbitar först och då rasade hälften ner typ första natten så att man blev livrädd.. Men nu har jag lite större tejpbitar och hittils har alla utom två suttit i några veckor iallafall, men det kanske beror på att jag inte har så stora bilder heller, stora posters behöver man säkert massor av tejp till ;)

2012-11-05 @ 10:24:58
URL: http://elinochalva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0